مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-20سياسي

روایتی از سه روز ناآرامی در سمیرم


از روز گشته 28 آبان با هوشیاری مردم و نیروهای حافظ امنیت آرامش به سمیرم بازگشته، به طوری که تمام مدارس، ادارات و مغازه ها باز هستند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار سمیرم گفت: از روز گشته 28 آبان با هوشیاری مردم و نیروهای حافظ امنیت آرامش به سمیرم بازگشته، به طوری که تمام مدارس، ادارات و مغازه ها باز هستند.

مراد الیاس پور در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت شهرستان سمیرم بعد از چند روز ناآرامی، اظهار کرد: روز 27 آبان بعد از مراسم تدفین و خاکسپاری متوفیان، جَوِ شهر مقداری ملتهب شد و تجمعاتی از ساعت 16 به بعد در میدان اصلی شهر شکل گرفت که متأسفانه عده ای به ساختمان های اداری سمیرم از جمله شهرداری، حوزه علمیه، اداره اوقاف و چند بانک تعرض کردند و خسارات زیادی را به این اماکن و به ویژه شهرداری وارد کردند.

ساعت 21 با حضور نیروهای حافظ امنیت، آرامش به شهر بازگشت و از دیروز شنبه 28 آبان تمام مدارس، مغازه ها و ادارات باز بود و در حال حاضر اوضاع شهر به روال عادی باز گشته است.

وی در پاسخ به این سؤال که این تجمعات و درگیرهای از چه زمانی و چگونه شکل گرفت؟ گفت: روز 23 آبان اخبار و اطلاعاتی به فرمانداری واصل شده بود که امکان شکل گیری تجمع وجود دارد که بعد از ظهر روز 24 آبان این تجمعات آغاز شد و به تدریج بر تعداد تجمع کنندگان افزوده شد، به طوری که در یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از سه روز ناآرامی در سمیرم

روایتی از سه روز ناآرامی در سمیرم