مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-20پزشكي

حوزه سلامت کشور نیازمند جراحی بزرگ و اساسی


عضو شورای عالی نظام پزشکی با اشاره به این که حوزه سلامت کشور نیاز به یک جراحی بزرگ و اساسی دارد؛ گفت: ماهانه بیش از 80 میلیون خدمت از سوی جامعه پزشکی به مردم ارائه می شود و این در حالی است که ارائه دهندگان خدمات سلامت با مشکلات عدیده ای از جمله نبود تعرفه .

- عضو شورای عالی نظام پزشکی با اشاره به این که حوزه سلامت کشور نیاز به یک جراحی بزرگ و اساسی دارد؛ گفت: ماهانه بیش از 80 میلیون خدمت از سوی جامعه پزشکی به مردم ارائه می شود و این در حالی است که ارائه دهندگان خدمات سلامت با مشکلات عدیده ای از جمله نبود تعرفه عادلانه و تورم و نوسانات ارزی مواجه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یدالله سهرابی با بیان این مطلب اظهار کرد: پس از شیوع کرونا در کشور و کاهش بار مراجعات به مراکز درمانی، جامعه پزشکی علیرغم تمام جانفشانی ها با معضل تامین معیشت مواجه شد و با توقف بسیاری از اعمال جراحی الکتیو و محدود نمودن تعداد ویزیت بیمار در طول روز، بسیاری از همکاران توان تامین هزینه های زندگی خود را نداشتند.

وی افزود: یکی از دغدغه های اصلی جامعه پزشکی تعرفه های ناعادلانه و غیرمنطقی است که هر ساله بر سر تعیین آن بحث های زیادی صورت می گیرد، اما در نهایت آن چه از سوی هیات وزیران مصوب می شود، مورد رضایت همکاران واقع نمی شود زیرا هزینه ها و درآمدها با یکدیگر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه سلامت کشور نیازمند جراحی بزرگ و اساسی

حوزه سلامت کشور نیازمند جراحی بزرگ و اساسی