مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-20اقتصادي

تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه با تامین اعتبار امسال به بهره برداری می رسد


دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در راستای رفع مشکل بخش آبرفتی تونل انتقال آب از سد کانی سیب به سمت دریاچه ارومیه گفت: - ایسنا/آذربایجان غربی دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در راستای رفع مشکل بخش آبرفتی تونل انتقال آب از سد کانی سیب به سمت دریاچه ارومیه گفت: در صورت تخصیص اعتبار لازم این پروژه امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی؛ محمدصادق معتمدیان در بازدید از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه اظهار کرد: پیشرفت کلی پروژه انتقال آب از سد کانی سیب به سمت دریاچه ارومیه به 90 درصد رسیده است.

وی افزود: بعد از سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی در اواخر اردیبهست امسال، یکی از دستورهای ویژه ای که دکتر رییسی صادر کردند، اتمام پروژه های احیای دریاچه ارومیه بود که خوشبختانه اعتبارات لازم به موقع تخصیص یافت.

دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه اضافه کرد: با سفر وزیر نیرو و بازدیدی که از تونل انجام شد، دستور رفع مشکل لاینینگ حدود 750 متر از تونل در بخش آبرفتی صادر و با تلاش شبانه روزی کارشناسان و متخصصان داخلی با محوریت قرارگاه خاتم الانبیا این امر تا حدود زیادی رفع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه با تامین اعتبار امسال به بهره برداری می رسد

تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه با تامین اعتبار امسال به بهره برداری می رسد