مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:012022-11-20اقتصادي

تسویه بدهی های شهرداری تهران با استفاده از ظرفیت شرکت ها


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: به دنبال این هستیم که با استفاده از ظرفیت شرکت ها و سازمان های خصوصی، بخشی از بدهی های شهرداری به بانک شهر را تسویه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،  لطف اله فروزنده در یکصد و هفتمین جلسه جهت تسویه بدهی به بانک ها با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که بتوانیم تصدی گری شهرداری را کاهش دهیم و از ظرفیت شرکت ها و سازمان های خصوصی استفاده کنیم، اظهار کرد: ما می خواهیم از این مسیر بخشی از بدهی های خود را به ویژه با بانک شهر تسویه کنیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه مذاکراتی را در خصوص شهر آفتاب با وزارت صمت و بانک شهر انجام داده ایم و این مذکرات برای شرکت شهروند نیز انجام شده است، یادآور شد: 30 هزار میلیارد تومان از بدهی های ما، اصل و 20 هزار میلیارد تومان فرع است و هرچه سریعتر به نتیجه برسد به سود شهرداری خواهد بود.

اگر شورا مجوز دهد می توانیم لایحه را عملیاتی کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: رویکرد شورا بر این است که باید از این ظرفیت استفاده کرده و بهره وری شرکت ها را افزایش دهیم و بدهی ها را تسویه کنیم.

در خصوص ارزش گذاری این شرکت ها، تیم های ما فعال است اما می خواهیم بدانیم که شورا با واگذاری بخشی از این سهام موافق هست یا خیر؟ فروزنده با بیان اینکه یکی از بحث های جدی ما این است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه بدهی های شهرداری تهران با استفاده از ظرفیت شرکت ها

تسویه بدهی های شهرداری تهران با استفاده از ظرفیت شرکت ها