مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-20سياسي

آزادی 50 زندانی جرائم غیر عمد در فارس


شیراز _ رییس سازمان بسیج حقوقدانان فارس گفت:50 زندانی جرائم غیرعمد در هفته بسیج توسط این سازمان از زندان های استان آزاد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله مهبودی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج، بیان کرد: سازمان بسیج حقوقدانان مجموعه ای فراگیر و پویا و متشکل از حقوقدانان انقلابی و داوطلب به حضور در عرصه های مورد نیاز است.

او با بیان اینکه جامعه مخاطب این سازمان، گستره ای از قضات، وکلا، سردفتران، مدیران حقوقی، دانشجویان و اساتید دانش آموخته حقوق هستند، گفت: خدماتی که در این سازمان ارائه می شود، مردم شمول است.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان فارس همچنین مهمترین اهداف این سازمان را تحول در نظام حقوقی و قانونی مورد نیاز، کمک به کارآمدی نظام و رفع نیازهای اساسی جامعه حقوقی کشور ذکر و خاطرنشان کرد: برنامه های متنوعی در هفته بسیج ترسیم شده که اجرایی می شود.

مهبودی ادامه داد: طی یکی دو سال اخیر این سازمان با کمک ریاست دادگستری استان و نهادهای مرتبط و حمایت مستمر فرمانده سپاه فجر فارس مبادرت به آزادی 1616 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های فارس کرده است.

او با بیان اینکه فارس در این باره سرآمد و استان اول کشور است، عنوان کرد: فاصله فارس با استان دوم در این خصوص جمعیتی 700 نفره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 50 زندانی جرائم غیر عمد در فارس

آزادی 50 زندانی جرائم غیر عمد در فارس