مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-20فرهنگي

«سه» از بهبهان به «صاحبدلان» می رود


تمرین نمایش «سه» کاری از گروه نمایشی بوف به کارگردانی سید پدرام مصفا برای حضور در جشنواره بین المللی صاحبدلان به مراحل پایانی نزدیک می شود.

- ایسنا/خوزستان تمرین نمایش سه کاری از گروه نمایشی بوف به کارگردانی سید پدرام مصفا برای حضور در جشنواره بین المللی صاحبدلان به مراحل پایانی نزدیک می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نمایش داستان تاریخی به وجود آمدن آیین سینه زنی سه سنگ بهبهان از دید میرزاشوقی (پدر شعر محلی بهبهان و شاعر نوحه های ماندگار عباس علمدار و حیف از علی اکبر و همچنین مبتکر این آیین قدیمی و ماندگار ) را روایت می کند.

در نمایش سه حسین بنایی، شاهین افراسیابی، علی رنجبرها، نیما زوج پور، امیرحسین سبزوار، علی رضا ویسی و سعید داوودیان ایفای نقش می کنند و از دیگر عوامل این نمایش می توان به سعید داوودیان (نوازنده ساز سنج)، علی سه گل (دستیار کارگردان)، علی رنجبرها (نوازنده دمام و طراح موسیقی) اشاره کرد.

این نمایش به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان و انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان و گروه نمایشی بوف تولید می شود و در ایام فاطمیه و در سیزدهمین جشنواره بین المللی صاحبدلان دی 1401 اجرا خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سه» از بهبهان به «صاحبدلان» می رود

«سه» از بهبهان به «صاحبدلان» می رود