مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:312022-11-20سياسي

تهمت های برخی سلبریتی ها به نظام با هدف ایجاد ناامیدی و پمپاژ نفرت در اجتماع است


معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: تهمت های برخی سلبریتی ها به نظام با هدف ناامید کردن مردم و پمپاژ نفرت در اجتماع است و این مصداق جدی حداقل چهار جرم تشویش اذهان عمومی، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس؛ در روزهای اخیر اظهارات و بعضا دروغ پراکنی های برخی سلبریتی ها موجب دامن زدن به فضای اغتشاشات در کشور و مخدوش شدن امنیت روانی جامعه شده است.

در همین مورد گفت وگویی با مهدی عرب صادق معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی داشتیم که در زیر می خوانید: فارس: به عقیده شما این مطلب که اقدامات و فعالیت هایی که در روزهای اخیر توسط برخی از سلبریتی ها انجام می شود، خط دهی واحد داشته و برنامه ریزی شده است، چه میزان صحت دارد؟ عرب صادق: ویژگی بارز این فتنه در 4 بعد قابل بررسی است، اول اینکه یک برنامه سازمان یافته است و اجرای آن مطابق با تاکتیک های همه جانبه ترکیبی نرم و سخت، پنهان و آشکار و از قبل طراحی شده پیش برده شده است، دوم عملیات غیر متمرکز در این فتنه و صحنه های پسافتنه است، سوم خشونت طلبی و ترور سخت و رسانه ای در کف خیابان و رسانه است.

آنچه در پی آن بوده اند، انتقال احساس بی عدالتی، ظلم و تبعیض به مردم از طریق برخی سلبریتی ها بوده است و از طریق این، پیاده نظام های جاهل و مغرض و البته اندک بین سلبریتی ها مطالبات مردم را فزاینده بازنشر دادند و به تحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهمت های برخی سلبریتی ها به نظام با هدف ایجاد ناامیدی و پمپاژ نفرت در اجتماع است

تهمت های برخی سلبریتی ها به نظام با هدف ایجاد ناامیدی و پمپاژ نفرت در اجتماع است