مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-20بين الملل

ساف: تشکیل شبه نظامیان شهرک نشین ، نتیجه ظهور فاشیسم در اسراییل است


سازمان آزادی بخش فلسطین با توجه به تشکیل گروه های شبه نظامی از سوی شهرک نشین ها، نسبت به خطرات احزاب راست گرای افراطی که بر کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) کنترل دارند، - سازمان آزادی بخش فلسطین با توجه به تشکیل گروه های شبه نظامی از سوی شهرک نشین ها، نسبت به خطرات احزاب راست گرای افراطی که بر کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) کنترل دارند، هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، دفتر ملی دفاع از سرزمین فلسطین و مقاومت در برابر شهرک سازی وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در بیانیه ای از رصد افزایش فراخوان ها در محافل شهرک نشین ها برای تشکیل گروه های شبه نظامی با هدف مقابله با حملات جوانان فلسطینی خبر داد.

در این بیانیه آمده است، این تغییر و تحولات نتیجه ظهور آشکار فاشیسم در اسراییل است که در انتخابات اخیر کنست نیز با تشویق بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف نمایان شد.

یکی از رهبران سازمان های شهرک نشین ها راه اندازی گروهک های مخفی را برای مقابله با فلسطینی ها و ممانعت از استمرار چرخه عملیات های آنها با توجه به ناتوانی ارتش اسراییل در متوقف کردن این عملیات ها خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساف: تشکیل شبه نظامیان شهرک نشین ، نتیجه ظهور فاشیسم در اسراییل است

ساف: تشکیل شبه نظامیان شهرک نشین ، نتیجه ظهور فاشیسم در اسراییل است