مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-20ورزشي

برنامه پژوهشکده علوم ورزشی دانشگاه اراک برای سالمندان اراکی


مدیر پژوهشکده مطالعات کاربردی علوم ورزشی دانشگاه اراک از برگزاری همایش ملی فعالیت بدنی، سلامت و سالمندی در روزهای هشتم و نهم آذرماه 1401 در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیر پژوهشکده مطالعات کاربردی علوم ورزشی دانشگاه اراک از برگزاری همایش ملی "فعالیت بدنی، سلامت و سالمندی" در روزهای هشتم و نهم آذرماه 1401 در این دانشگاه خبر داد.

  دکتر علیرضا بهرامی با تاکید بر اینکه توجه به ورزش سالمندی یکی از ضروریات آینده کشور و بویژه استان مرکزی است، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در روز اول همایش قرار است متخصصین این حوزه از سراسر کشور که اقدامات علمی در حوزه سالمندی انجام داده اند، مقاله های علمی خود ارائه دهند، اما هدف ما این است که فقط به ارائه مقاله اکتفا نکنیم به همین دلیل در روز دوم، از سالمندان دعوت خواهیم کرد تا در کارگاه هایی که با هدف تغییر سبک زندگی بر اساس فعالیت بدنی به صورت تئوری و عملی برگزار می شود شرکت کرده و بتوانند اطلاعاتی کسب کنند.

بهرامی گفت: تفاوت این همایش با سایر همایش ها این است که در روز دوم این همایش، به سالمندان در سالن ورزشی و استخر دانشگاه یکسری حرکات مخصوص در حوزه ورزش سالمندی آموزش داده خواهد شد، لذا ما از همه سالمندان شهر اراک تقاضا می کنیم در روزهای هشتم و نهم آذرماه در این همایش حضور پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه پژوهشکده علوم ورزشی دانشگاه اراک برای سالمندان اراکی

برنامه پژوهشکده علوم ورزشی دانشگاه اراک برای سالمندان اراکی