مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-20اقتصادي

5 هزار خانوار خراسان شمالی وام مسکن روستایی دریافت می کنند


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: سهمیه استان در تسهیلات نوسازی مسکن روستایی 5 هزار مورد است که این امر با استقبال مردم مواجه شده و جای خالی در لیست وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی زارعی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از چندین ماه معطلی برای صدور دستور ابلاغ پرونده های دریافت تسهیلات نوسازی مسکن های روستایی، بالاخره این ابلاغ به صورت کشوری انجام شد و در حال معرفی متقاضیان به بانک های استان هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی سهمیه خراسان شمالی در خصوص تسهیلات مسکن روستایی را 5 هزار واحد اعلام کرد و گفت: تمام سهمیه استان برای این تسهیلات، مورد استقبال متقاضیان قرار گرفته و اکنون ظرفیت خالی وجود ندارد.

وی با اشاره به زمان انعقاد قرارداد بانک ها با متقاضیان این تسهیلات نیز گفت: انعقاد قرارداد با متقاضیان این تسهیلات توسط بانک ها از هفته گذشته در استان آغاز شده و ادامه دار خواهد بود.

زارعی ادامه داد: تلاش بر این بوده که برای ضمانت ها سختگیری نشود و در این راستا ضمانت زنجیره ای در پست بانک انجام می شود؛ البته قرار است این مدل از ضمانت در سایر بانک ها نیز مورد پذیرش باشد که البته هنوز اتفاق نیفتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار خانوار خراسان شمالی وام مسکن روستایی دریافت می کنند

5 هزار خانوار خراسان شمالی وام مسکن روستایی دریافت می کنند