مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-20فرهنگي

آموزش رایگان فیلم سازی در انجمن سینمای جوانان خوزستان


معاون هنری و سینمایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از رایگان شدن طرح آموزش فیلم سازی بلندمدت سینمای جوانان در خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدامین سپهریان، در این خصوص بیان کرد: در جهت گسترش عدالت آموزشی دوره آموزشی هفت ماهه فیلم سازی در خوزستان رایگان شد و نیز با هدف بهره برداری مطلوب تر از این امکان و همچنین استقبال متقاضیان آزمون دوره ماهه فیلم سازی در استان خوزستان و 9 استان دیگر جمعه چهارم آذر 1401 برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که در راستای عدالت آموزشی و فرهنگی انجمن سینمای جوانان اهواز قصد دارد دوره پیش رو را در سه کلاس با زمان بندی متفاوت برگزار کند توضیح داد: یک کلاس مختص هنرآموزان شاغل و شهرستانی برای سهولت حضور در کلاس ها در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

بر این اساس، داوطلبان شرکت در این آزمون که تاکنون موفق به نام نویسی در این آزمون نشده اند، می توانند از فرصت تمدید شده یک هفته ای استفاده کنند.

سپهریان ادامه داد: دوره آموزشی هفت ماهه فیلم سازی سینمای جوانان در سه گام و با آموزش دروس مورد نیاز فیلم سازی شامل کارگردانی عکاسی، فیلم نامه نویسی، فیلم برداری، صدابرداری، تدوین و.

برگزار خواهد شد و مهلت نام نویسی برای شرکت در آزمون دوره هفت ماهه فیلم سازی در دفتر اهواز تا پایان روز پنج شنبه سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش رایگان فیلم سازی در انجمن سینمای جوانان خوزستان

آموزش رایگان فیلم سازی در انجمن سینمای جوانان خوزستان