مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:412022-11-20پزشكي

پلمب یک موسسه غیرمجاز پوست و زیبایی در انزلی


مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پلمب یک موسسه غیرمجاز پوست و زیبایی در بندرانزلی خبر داد و گفت: این مؤسسه به دلیل فعالیت افراد غیرپزشک و دخالت در امور درمانی و نداشتن صلاحیت فنی و حرفه ای و آموزش در حیطه زیبایی و مراقبت های .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رشید میرفلاح، مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در جمع خبرنگاران از پلمب یک موسسه غیرمجاز پوست و زیبایی در به دلیل فعالیت افراد غیرپزشک و دخالت در امور درمانی و نداشتن صلاحیت فنی و حرفه ای و آموزش در حیطه زیبایی و مراقبت های پوستی توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و پلیس اماکن پلمب شد.

وی از تشکیل پرونده برای متخلفان دایرکننده این موسسه غیرمجاز پوست و زیبایی در بندرانزلی به جهت رسیدگی به مراجع قضایی خبر داد.

 مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه برخی از افراد با هدف سودجویی بدون داشتن مجوزهای لازم و سپری کردن دوره های تخصصی اقدام به دخالت در امور درمانی زیبایی می کنند، گفت: از شهروندان خواهشمندیم پیش از مراجعه به مراکز اعمال زیبایی استعلام های لازم درباره پروانه و مجوز فعالیت را دریافت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فعالیت غیرمجاز، مراتب را به واحد نظارت بر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب یک موسسه غیرمجاز پوست و زیبایی در انزلی

پلمب یک موسسه غیرمجاز پوست و زیبایی در انزلی