مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-20اقتصادي

کاهش آلایندگی خودروها و موتورسیکلت ها با کاتالیست های 3 منظوره


مهندسان یک شرکت فناور به فرمولاسیون کاتالیست های سه منظوره برای موتور سیکلت و خودروها دست یافتند که می تواند آلایندگی خروجی اگزوز این وسایط نقلیه را به مواد کم ضرر و بی ضرر تبدیل کند.

- مهندسان یک شرکت فناور به فرمولاسیون کاتالیست های سه منظوره برای موتور سیکلت و خودروها دست یافتند که می تواند آلایندگی خروجی اگزوز این وسایط نقلیه را به مواد کم ضرر و بی ضرر تبدیل کند.

لادن کمال زاده، مدیر تحقیق و توسعه این شرکت فناور در گفت وگو با ایسنا، دستاوردهای فناورانه این شرکت را کاتالیست های سه منظوره اعلام کرد و گفت: این کاتالیست ها هم برای خودروها و هم برای موتور سیکلت ها قابل استفاده هستند.

وی با بیان اینکه در این شرکت از 5 سال قبل خط تولید اتوماتیک کاتالیست را راه اندازی کردیم، اظهار کرد: در این شرکت با طراحی فرمولاسیون، کاتالیست های موتورسیکلت را در حد آلاینده های استاندارد یورو 5 به تولید رساندیم.

کمال زاده تصریح کرد: بسیاری از شرکت های موتور سیکلت سازی به منظور پاس کردن استانداردهای موتورهای تولید شده، کاتالیست های مورد نیاز خود را از این شرکت تهیه می کنند و این شرکت هرگز نتوانسته است این کاتالیست ها را به تولید انبوه برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آلایندگی خودروها و موتورسیکلت ها با کاتالیست های 3 منظوره

کاهش آلایندگی خودروها و موتورسیکلت ها با کاتالیست های 3 منظوره