مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-20سياسي

25 ماده از قانون حمایت خانواده اصلاح شد


معاون قوه قضاییه از اصلاح قانون حمایت از خانواده از لحاظ ماهوی و شکلی خبر داد و گفت: این لایحه با 25 اصلاح از سوی رییس قوه برای طرح در مجلس، - به دولت ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی در گفتگو با خبرنگار مهر ، معاون حقوقی قوه قضاییه نسبت به اصلاح قانون حمایت از خانواده از مدت ها قبل اقدام کرده است، بیان کرد: خوشبختانه رسیدگی به این قانون به اتمام رسیده و موارد بسیاری اصلاحات در درون آن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تبصره ها و موارد الحاقی زیادی به قانون حمایت از خانواده افزوده شده است، افزود: قانون جدید به رییس قوه قضاییه ارجاع داده شده که اگر مورد تایید قرار بگیرد به دولت ارجاع و از طریق دولت به مجلس برای رأی گیری نمایندگان برده خواهد شد.

معاون قوه قضاییه با بیان اینکه امیدواریم که لایحه اصلاح قانون حمایت از خانواده تصویب شود، بیان کرد: معتقد هستیم با تصویب قانون جدید، نواقص و کمبودهای قانون قبلی برطرف خواهد شد و قانونی خوبی در این زمینه خواهیم داشت.

قدرتی با بیان اینکه مشکلات، ابهامات، تعارضات و اختلاف نظرها با تصویب لایحه کاهش خواهد یافت، بیان کرد: ما هم از لحاظ قوانین شکلی مشکلاتی در قانون قبل داشتیم که باید برطرف می شد و تطویل دادرسی را بعضاً به دنبال داشت و هم از لحاظ ماهوی نیاز بود تا این قانون تغییر کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 ماده از قانون حمایت خانواده اصلاح شد

25 ماده از قانون حمایت خانواده اصلاح شد