مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-20دانش

فراخوان شرکت در رقابت طراحی و ساخت ماهواره مکعبی


انجمن علمی دانشجویی مهندسی هوافضا دانشگاه فردوسی مشهد، از دانشجویان فعال در زمینه های هوافضا، مکانیک، برق، کامپیوتر و کنترل اتوماتیک برای شرکت در مسابقه کیوب ست (CUBESAT) دعوت به همکاری کرد.

- انجمن علمی دانشجویی مهندسی هوافضا دانشگاه فردوسی مشهد، از دانشجویان فعال در زمینه های هوافضا، مکانیک، برق، کامپیوتر و کنترل اتوماتیک برای شرکت در مسابقه کیوب ست (CUBESAT) دعوت به همکاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، مسابقه کیوب ست، رقابتی است که در سطح کشور برگزار می شود و شرکت کنندگان، برای ساخت ماهواره مکعبی یک واحد با ماموریت تحقیقاتی در زمینه های مختلف، تلاش می کنند.

هدف از برگزاری این رقابت علمی و صنعتی، شناخت و کمک به رشد ظرفیت ها و استعدادهای موجود و جذب سرمایه بخش های مختلف خصوصی و دولتی برای حمایت از آن ها است.

تیم دانشگاه فردوسی با عنوان فام ست در این مسابقات شرکت کرده و وارد مرحله نهایی شده است و در حال حاضر بدنبال نیروی دانشجویی است تا این تیم، در این مسابقه برنده شود.

در این فراخوان، از دانشجویان توانمند و فعال کارشناسی (ورودی 99 و ماقبل) و کارشناسی ارشد و همچنین دارای روحیه تیمی بالا و ساکن مشهد، در زمینه های هوافضا (سازه و مهندسی فضایی)، مکانیک (سازه)، برق (مخابرات و الکترونیک)، کامپیوتر و کنترل اتوماتیک دعوت شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان شرکت در رقابت طراحی و ساخت ماهواره مکعبی

فراخوان شرکت در رقابت طراحی و ساخت ماهواره مکعبی