مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-20اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی 200 میلیارد تومان طرح و پروژه در حوزه راه قروه


با سفر استاندار کردستان به شهرستان قروه و دو بخش دلبران و سریش آباد عملیات اجرایی چند طرح و پروژه راهسازی در این شهرستان به ارزش 200 میلیارد تومان آغاز شد.

- اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه برای بهسازی و احداث راه های بخش دلبران در شهرستان قروه نزدیک به 200 میلیارد تومان پروژه تعریف و عملیات اجرایی آنها آغاز شد، گفت:تامین اعتبار این پروژه ها از منابع مختلف بخش معادن، ایمیدرو و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان صورت گرفته است.

وی افزود: با شروع عملیات اجرایی پروژه های راهسازی با این میزان اعتبار می توان گفت که یک روز طلایی و کم نظیر در بخش راه شهرستان قروه به ثبت رسیده است.

اسماعیل زارعی کوشا ضمن ابراز خوشحالی از آغاز عملیات اجرایی این پروژه توسط شرکت ها و معادن بخش خصوصی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی گفت: بعد از 3 ماه تاخیر برای آغاز این طرح مهم که در رفاه و آسایش مردم بخش دلبران نقش اساسی دارد، گفت: با جدیت و پیگیری های انجام شده و اهتمام شرکت طلای زرکوه امروز شاهد کلنگ زنی طرح بهسازی مسیر دلبران به قروه به طول 29 کیلومتر و با اعتبار 136 میلیارد تومان هستیم.

وی ادامه داد: شرکت ایمیدرو و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز 40 کیلومتر راه را در این مسیر و با اعتبار اولیه بیش از40 میلیارد تومان آغاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 200 میلیارد تومان طرح و پروژه در حوزه راه قروه

آغاز عملیات اجرایی 200 میلیارد تومان طرح و پروژه در حوزه راه قروه