مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:312022-11-20پزشكي

تکمیل فعالیت بخش پزشکی هسته ای در مهرانه زنجان/ مهرانه توقف ناپذیر است


مدیر کلینیک سرطان مهرانه زنجان به راه اندازی پزشکی هسته ای شامل یددرمانی، پت اسکن و اسکن در کلینیک تخصصی سرطان اشاره کرد و گفت: مهرانه توقف پذیر نیست و این انجمن هم به صورت پویا برای ارتقای سطح خدمات بر اساس معیارهای روز در تلاش است.

- جواد گرانمایه، مدیر کلینیک سرطان مهرانه زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه بخش پزشکی هسته ای راه اندازی شده در مهرانه، از سه بخش تشکیل شده است، اظهار کرد: اسکن، بخش فوق تخصصی که پت اسکن نامیده می شود و بخش ید درمانی، سه بخش مورد نظر در پزشکی هسته ای محسوب می شود.

مدیر کلینیک سرطان مهرانه زنجان بخش پزشکی هسته ای مهرانه را در شمال غرب کشور منحصر به فرد دانست و افزود: این مرکز به صورت فوق العاده و پیشرفته طراحی شده و به بیماران ارائه خدمت می کند.

وی با بیان اینکه بخش پزشکی هسته ای از دی ماه سال گذشته وارد مدار ارائه خدمت به بیماران شده است، تصریح کرد: این بخش از زمان آغاز فعالیت به بیش از یک هزار بیمار خدمات ارائه کرده است.

گرانمایه با تاکید بر گرانقیمت بودن خدمات درمانی پزشکی هسته ای گفت: این خدمت در مراکز دیگر هزینه ای بالغ بر 15 تا 20 میلیون دارد، در حالیکه مراجعان به مهرانه این خدمت را رایگان دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فعالیت بخش پزشکی هسته ای در مهرانه زنجان/ مهرانه توقف ناپذیر است

تکمیل فعالیت بخش پزشکی هسته ای در مهرانه زنجان/ مهرانه توقف ناپذیر است