مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-20سياسي

خداحافظی با مدیران خسته و ناتوان/برنامه جهش اقتصادی تدوین شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تقویت امید در جامعه را میثاق مدون دولت سیزدهم برشمرد و گفت: با مدیران خسته و ناتوان در گره گشایی از مشکلات مردم خداحافظی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی صبح یکشنبه در جمع مدیران حوزه فرهنگی و سیاسی استان تقویت امید در جامعه و تلاش برای رفع مشکلات مردم را میثاق ملی مدیران دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: مؤلفه و راهبرد اساسی خدمت مدیران در دولت سیزدهم عمل گرایی، سخت کوشی و تقویت امید است.

وی با تاکید بر عزم قاطع رییس جمهور برای کاهش مشکلات عرصه حکمرانی ادامه داد: دولت با مدیران خسته، فاقد انگیزه و ناتوان در گره گشایی از مشکلات خداحافظی می کند.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مدیرانی که در راستای تحقق منشور عدالت محوری و خدمت رسانی دولت سیزدهم حرکت نمی کنند، دلبستگی به معیارهای ترسیمی رییس جمهور ندارند.

سلگی با اظهار اینکه دولت هیچ عقد اخوتی با مدیران اجرایی ندارد افزود: تنها معیار همراهی و حمایت دولت با مدیران دستگاه های اجرایی حرکت در ریل خدمت رسانی و پیوستگی آنان با روحیه جهادی و انقلابی است.

وی با اشاره به دستاوردهای کم نظیر دولت سیزدهم در یکسال اخیر یادآور شد: کارنامه سخت کوشی دولت سیزدهم در برخی حوزه ها مانند عبور از بحران کرونا و شرایط سخت تحریمی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی با مدیران خسته و ناتوان/برنامه جهش اقتصادی تدوین شد

خداحافظی با مدیران خسته و ناتوان/برنامه جهش اقتصادی تدوین شد