مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-20اقتصادي

تهران در رده بندی ترافیکی شهرها در رده «F» قرار دارد/ وقوع روزی 2000 تصادف در شهر


تهران در رده بندی ترافیکی سطح شهرها در رده «F» و شرایط «ایست و حرکت» قرار دارد.

- تهران در رده بندی ترافیکی شهرها در رده F قرار دارد/ وقوع روزی 2000 تصادف در شهر رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تهران در رده بندی ترافیکی سطح شهرها در رده F و شرایط ایست و حرکت قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حمیدی در طرح زمستانه مشترک پلیس راهور و شهرداری تهران گفت: امروز طرح زمستانه را با آمادگی صد درصدی آغاز می کنیم و این در شرایطی است که کار خدمت رسانی در تهران با حدود 13 میلیون جمعیت ساکن و متغییر به همراه 20 میلیون سفر روزانه و با موضوعات مختلف در حوزه های آموزش، اقتصاد و .

کار سختی است.

وی ادامه داد: در رده بندی شهرهای مختلف در حوزه ترافیک سطح شهر تهران در رده F یعنی ایست و حرکت است که با بارش برف و باران این ترافیک به حالت بحرانی می رسد و اگر همکاری دستگاه های مختلف همچون خدمات شهری و مردم با همکاران من در سطح شهر نباشد و برنامه ریزی ها همچون تغییر ساعات کاری وجود نداشته باشد، مشکل بسیار پیچیده خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: قریب به 40 هزار نفر نیرو در بخش های مختلف در حوزه خدمت رسانی به مردم برای تسهیل ترددها وجود دارد و این در شرایطی است که روزانه 2000 تصادف در شهر داریم که تنها حل و فصل این موضوع در شرایط عادی بار زیادی را به دوش همکاران من می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران در رده بندی ترافیکی شهرها در رده «F» قرار دارد/ وقوع روزی 2000 تصادف در شهر

تهران در رده بندی ترافیکی شهرها در رده «F» قرار دارد/ وقوع روزی 2000 تصادف در شهر