مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-20سياسي

اجرای بیش از 200 برنامه همزمان با هفته بسیج در تویسرکان


به منظور تحقق دستور رهبری، بیش از 200 برنامه متنوع طی هفته بسیج در این شهرستان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران کریمی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: 15 واحد مسکن مددجویی با همکاری کمیته امداد، سپاه و بنیاد مسکن در هفته بسیج در شهرستان تویسرکان افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه هفته بسیج سال جاری با شعار خدمتگزاری برای مردم نامگذاری شده است، تصریح کرد: بیش از 200 برنامه متنوع در حوزه های مختلف حول محور جهاد تبیین، محرومیت زدایی و خدمات رسانی در شهرستان به مناسبت هفته بسیج برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تشریح کرد: یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، آذین بندی سه شهر سرکان، فرسفج و تویسرکان، دیدار با امام جمعه، ارسال پیامک تبریک و برگزاری نشست های بصیرتی از اهم برنامه های این هفته است.

کریمی یادآور شد: پاسخ به سوالات و شبهات توسط 30 نفر از هادیان سیاسی در دانشگاه ها و مدارس سطح شهرستان در قالب جلسات و نشست های بصیرتی در حال انجام است که در این هفته با قوت بیشتری انجام می شود.

وی تاکید کرد: نشست های بزرگ بصیرتی به صورت تجمیعی با حضور سخنران مطرح در راستای دشمن شناسی و آگاهی بخشی به آحاد مختلف مردم از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 200 برنامه همزمان با هفته بسیج در تویسرکان

اجرای بیش از 200 برنامه همزمان با هفته بسیج در تویسرکان