مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-20فرهنگي

الماسی: امضای آقایان پای فیلم های لوده است / وقتی سینمای خانگی را دیدیم ترسیدم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو نشست تخصصی شورای عالی انجمن ملی فیلم دانشجویی ققنوس سازمان بسیج دانشجویی با حضور مسئولان و سینماگران کشور، - در نشست تخصصی شورای عالی انجمن ملی فیلم دانشجویی ققنوس؛ الماسی: امضای آقایان پای فیلم های لوده است / وقتی سینمای خانگی را دیدیم ترسیدم اولین نشست آسیب شناسی شورای سیاست گذاری بخش فیلم ششمین جشنواره ملی دانشجویی ققنوس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو نشست تخصصی شورای عالی انجمن ملی فیلم دانشجویی ققنوس سازمان بسیج دانشجویی با حضور مسئولان و سینماگران کشور، در محل سازمان برگزار شد.

مهدی پور معاون فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی کشور در ابتدای این نشست، گفت: پیشتر جنس فتنه ها در کشور اقتصادی و سیاسی بوده؛ اما جنس فتنه اخیر رسانه ای، اجتماعی و در حوزه زنان بوده است؛ لذا کنشگری در این حوزه نیز باید مبتنی بر تولید آثار فرهنگی هنری از این جنس باشد و این نقش آفرینی جدیدتر دست اندرکاران و فعالان حوزه فرهنگ هنر را می طلبد.

وی با بیان اینکه در جریان اتفاقات اخیر ساحت علم و دانشگاه زیر پا گذاشته شد، تصریح کرد: ما در بسیج دانشجویی تلاش کردیم تا به فعالیت های هنری و فرهنگی در دانشگاه ها ضریب بدهیم، چون این حوزه طی سال ها در مقایسه با حوزه سیاست در حاشیه بوده و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الماسی: امضای آقایان پای فیلم های لوده است / وقتی سینمای خانگی را دیدیم ترسیدم

الماسی: امضای آقایان پای فیلم های لوده است / وقتی سینمای خانگی را دیدیم ترسیدم