مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 07:102022-11-20سياسي

عوامل ناکامی در کنترل آلودگی هوا از نگاه یک عضو کمیسیون امورداخلی


یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: عدم توجه به سند آمایش صنعت و بی توجهی به اقدامات پیش بینی شده در قانون برای جلوگیری از تمرکز جمعیت در کلانشهرها دست به دست هم داده تا روز به روز بر آلودگی هوای کلانشهرها افزوده شود و مدیران ناتوان نیز .

- یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: عدم توجه به سند آمایش صنعت و بی توجهی به اقدامات پیش بینی شده در قانون برای جلوگیری از تمرکز جمعیت در کلانشهرها دست به دست هم داده تا روز به روز بر آلودگی هوای کلانشهرها افزوده شود و مدیران ناتوان نیز با سوءاستفاده از این وضعیت به سمت کسب درآمد برای دستگاه ها حرکت کنند.

حسین محمدصالحی در گفت وگو با ایسنا درباره آلودگی هوا، بیان کرد: در شهرهای بسیار آلوده در کنار افزایش تردد خودروها، کارخانجات نیز به طور مستمر شکل می گیرند و متاسفانه اصلا آمایش صنعت در کشور ما معنا و مفهوم ندارد.

سند آمایش و چشم انداز 20 ساله می نویسیم اما در اجرای آن ضعیف هستیم.

نگاه ما به توسعه یک کارخانه نباید صرفا اشتغالزایی باشد وی در ادامه اظهار کرد: زمانی که یک شعبه ای از یک کارخانه گسترش می یابد صرفا نگوییم که 100 کارگر مشغول به کار شدند بلکه این 100 کارگر منزل مسکونی، آب شرب، فضای سبز و خودرو می خواهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل ناکامی در کنترل آلودگی هوا از نگاه یک عضو کمیسیون امورداخلی

عوامل ناکامی در کنترل آلودگی هوا از نگاه یک عضو کمیسیون امورداخلی