مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 00:552022-11-19سياسي

خیز قانونگذاران جمهوری خواه برای تمرکز روی فساد پسر بایدن


اعضای جمهوری خواه در مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارند از برتری نسبی شان در این مجلس برای تحقیقات در خصوص پرونده فساد پسر رییس جمهور آمریکا استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اعضای جمهوری خواه مجلس نمایندگان که توانسته اند با برتری ضعیف اکثر کرسی های این مجلس را به دست آوردند در نخستین نشست خود درباره پرونده فساد هانتر بایدن ، پسر رییس جمهور فعلی آمریکا گفت وگو کردند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته با وجود عزم جمهوری خواهان برای انجام تحقیقات در خصوص دولت بایدن یک تهدید برای امنیت ملی آمریکاست.

کریستوفر کلارک ، وکیل هانتر بایدن، به بی بی سی گفته که موکلش هیچ نظری در مورد اعلامیه جمهوری خواهان درباره تمرکز بر تحقیقات علیه وی ندارد.

پس از چهار سال دوری از مجلس نمایندگان، جمهوری خواهان با کسب 218 کرسی در انتخابات میان دوره ای دوباره کنترل این مجلس را به دست گرفتند تا به مانع بزرگی در مسیر رییس جمهور دموکرات ایالات متحده تبدیل شوند.

رسانه های آمریکایی بامداد شامگاه چهارشنبه، حزب جمهوری خواه را صاحب اکثریت کرسی های مجلس نمایندگان آمریکا معرفی کردند.

بایدن در واکنش به پیروزی حزب رقیب با انتشار یک بیانیه تصریح کرد: من به (کوین) مک کارتی رهبر (جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان) به خاطر کسب اکثریت مجلس نمایندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز قانونگذاران جمهوری خواه برای تمرکز روی فساد پسر بایدن

خیز قانونگذاران جمهوری خواه برای تمرکز روی فساد پسر بایدن