مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 00:502022-11-19بين الملل

رییس جمهور کوبا وارد مسکو شد


«دیاز کانل»، رییس جمهور کوبا برای گفتگو با پوتین وارد مسکو شد.

- دیاز کانل ، رییس جمهور کوبا برای گفتگو با پوتین وارد مسکو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، میگل دیاز کانل ، رییس جمهور کوبا روز شنبه برای دیدار و گفتگو با ولادیمیر پوتین ، رییس جمهور روسیه وارد مسکو، پایتخت روسیه شد.

علاوه بر دیدار با پوتین، رییس جمهور کوبا همچنین قرار است در مراسم رونمایی از بنای یادبود فیدل کاسترو، رهبر فقید کوبا، شرکت کند.

هواپیمای حامل رییس جمهور کوبا به همراه همسرش و هیئت همراه حوالی ساعت 18:30 به وقت گرینویچ در فرودگاه بین المللی ونوکوو مسکو به زمین نشست و بلافاصله دیاز کانل مورد استقبال یک ارکستر نظامی قرار گرفت که سرودهای کوبا و روسیه را اجرا می کردند.

روسیه به تازگی نشانه هایی از تصمیم خود برای گسترش روابط با هاوانا را نشان داده و مطمئناً این ارتباط فقط در بخش اقتصادی نخواهد بود، بلکه همکاریهای نظامی و اطلاعاتی را نیز در برمی گیرد.

کوبا و روسیه از زمان انقلاب فیدل کاسترو در سال 1959 سابقه ای طولانی در زمینه همکاری عمیق اقتصادی و نظامی داشته اند، اگرچه در دهه های اخیر این روابط کم رنگ شده است.

روسیه در ماه دسامبر سال گذشته نیز گفته بود که تشدید تنش ها بر سر اوکراین می تواند به تکرار بحران موشکی کوبا، زمانی که جهان در آستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور کوبا وارد مسکو شد

رییس جمهور کوبا وارد مسکو شد