مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 21:402022-11-19حوادث

مسمومیت 2 نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل/یک نفر جان باخت


رییس مرکز فوریت های پزشکی اردبیل گفت: به دنبال یک حادثه و مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن یک نفر در روستای آق بلاغ رستم خان اردبیل جان باخت.

- سعید مهری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: امروز طی تماسی با اورژانس و به دنبال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در روستای آق بلاغ رستم خان، یک مورد حادثه گازگرفتگی و فوتی ناشی از این حادثه گزارش شد.

وی ادامه داد: بعد از وصول گزارش بلافاصله آمبولانس 115 به محل حادثه اعزام شد که متاسفانه در اثر این حادثه، یک نفر فوت کرده بود و یک کودک 5 ساله توسط آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان بوعلی منتقل شد.

رییس مرکز فوریت های پزشکی اردبیل تصریح کرد: با آغاز فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد در مناطق روستایی انتظار می رود همشهریان دقت کافی را داشته و به علائم هشداردهنده در این راستا توجه کنند.

به گفته مهری علائم و نشانه های مسمومیت با گاز منوکسید کربن می تواند به شکل متفاوت در افراد نمایان شده و در اثر تماس طولانی با گاز منوکسیدکربن، علائمی شبیه سردرد، سرگیجه، افزایش شدید ضربان قلب در ابتدا، ‏وزوز گوش و خواب آلودگی، تهوع، استفراغ، طپش قلب، کاهش سطح هوشیاری، آسیب های دائمی به سیستم عصبی، کما و در نهایت مرگ رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت 2 نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل/یک نفر جان باخت

مسمومیت 2 نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل/یک نفر جان باخت