مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 21:002022-11-19اجتماعي

دفن اصولی و بهداشتی پسماند در مشگین شهر الزامی است


معاون عمرانی فرمانداری مشگین شهر با اشاره به ضرورت دفن اصولی و بهداشتی پسماند در مشگین شهر گفت: دفن زباله در این شهرستان و روستاهای اطراف باید ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم کرامت شامگاه امروز در دومین کارگروه مدیریت پسماند شهرستان مشگین شهر، اظهار کرد: رفع مشکلات پسماند شهرستان و بررسی راهکارهای لازم جهت بهبود وضعیت محل دفن زباله و دفع اصولی پسماندهای شهری و روستایی و پسماندهای عفونی و بیمارستانی باید در دستور کار باشد.

وی، به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه حفظ محیط زیست و لزوم پیگیری و انجام به موقع مصوبات جلسات اشاره کرد و افزود: پیگیر تعیین وضعیت محل دفع پسماند شهری و روستایی هستیم.

معاون عمرانی فرمانداری مشگین شهر تصریح کرد: به دلیل عدم تکمیل فنس کشی و عدم دفن بهداشتی زباله، شهروندان و روستاهای اطراف با معضل جدی زیست محیطی مواجه شده اند.

کرامت ادامه داد: باید شهرداران و بخشداران در اسرع وقت نسبت به ساماندهی وضعیت محل های دفن زباله و نخاله های ساختمانی و همچنین ساماندهی حریم جاده های مواصلاتی اقدام کنند.

محمد مجرد، رییس اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر نیز با اشاره به اولویت سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به ساماندهی پسماند، به ساماندهی وضعیت پسماندهای شهرهای قصابه، لاهرود، آلنی و فخرآباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن اصولی و بهداشتی پسماند در مشگین شهر الزامی است

دفن اصولی و بهداشتی پسماند در مشگین شهر الزامی است