مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 20:152022-11-19اقتصادي

محموله 130 کیلوگرمی «مت آمفتامین» در گمرک شهید رجایی کشف شد


محموله 130 کیلوگرمی «مت آمفتامین» در گمرک شهید رجایی کشف شد.

- بندرعباس - ناظر گمرکات هرمزگان گفت: محموله 130 کیلوگرمی مت آمفتامین در گمرک شهید رجایی کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین سعیدی از کشف مواد روانگران کریستال مایع توسط گمرک خبر داد و اظهار داشت: این محموله که به طرز ماهرانه با شگردی جدید درون کالای ترانزیتی ورودی از کشور افغانستان به مقصد امارات متحده عربی جاسازی شده بود با هوشیاری و دقت کارکنان گمرک و در حین ارزیابی کشف شد.

وی اظهار داشت: همکاران ما روز گذشته و در پی ارزیابی محوله ورودی از کشور افغانستان موفق شدند از درون ظروف مخصوص روغن چرخ خیاطی بیش از 130 کیلوگرم روان گردان مت آمفتامین را که به صورت حرفه ای جاسازی شده بود کشف کنند.

مدیرکل گمرک شهید رجایی گفت: در این بازرسی بسیار ظریف، سوداگران یکهزار و 643 ظرف پلاستیکی کوچک مخصوص روغن کاری چرخ خیاطی که حاوی ماده روانگردان موصوف بود را در فضاهای موجود در درون 600 دستگاه چرخ خیاطی جاسازی کرده بودند که با هوشیاری عوامل گمرک نمایان و کشف شد.

ناظر گمرکات استان هرمزگان اضافه کرد: نیروهای گمرکات مرزی کشور نه تنها به صورت شبانه روزی از مرزهای اقتصادی کشور دفاع می کنند بلکه با جلوگیری از عبور مواد مخدر و روانگردان به مقصد کشورهای همسایه در حفاظت و امنیت منطقه نیز حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 130 کیلوگرمی «مت آمفتامین» در گمرک شهید رجایی کشف شد

محموله 130 کیلوگرمی «مت آمفتامین» در گمرک شهید رجایی کشف شد