مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 20:152022-11-19سياسي

کشته سازی در شهرها شگرد اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: کشته سازی در شهرها شگرد اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است که باید مردم در این خصوص هوشیار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی عصر شنبه در اختتامیّه نمایشگاه منطقه ای آثار تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر استان های شمالغرب و غرب کشور در تبریز اظهار کرد: در دل جشنواره آثار تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر که امروز شاهد اختتامیّه آن هستیم، دو هنر باهم آمیخته شده است؛ هنر شهادت که بالاتر از آن هنری نیست و هنر تجسّمی که با هدف نشان دادن زیبایی هاست.

وی افزود: در بیان والا بودن جایگاه شهادت، همین بس که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند شهادت هنر مردان خداست و مقام معظم رهبری در پی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کردند که پاداشی بالاتر از شهادت در برابر مجاهدت های او نبود.

رییس مجمع نمایندگان شمالغرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار گرفته ایم که بیش از همه به شهدا نیازمندیم، گفت: در شرایطی که همه جهان کفر با همه وجود آمده اند تا آرمان ها و اهداف شهدا و همه دستاوردهای 43 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی را از بین ببرند، بایستی شهدا را بار دیگر دعوت کنیم تا به یاری مان بشتابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته سازی در شهرها شگرد اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است

کشته سازی در شهرها شگرد اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است