مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 18:402022-11-19اجتماعي

زیر گذر تقاطع آذربایجان در ارومیه آبان ماه افتتاح می شود


معاون امور زیربنایی حمل ونقل و ترافیک شهرداری ارومیه گفت: زیر گذر پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان آبان ماه سال جاری افتتاح می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور زیربنایی حمل ونقل و ترافیک شهرداری ارومیه گفت: زیر گذر پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان آبان ماه سال جاری افتتاح می شود.

ابراهیم صفری امروز28 ابان ماه در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان بااشاره به افتتاح زیرگذر این پروژه در 30آبان ماه سالجاری تصریح کرد: عملیات اجرای پروژه 4سطحه آذربایجان بعداز مدیریت جدید سرعت گرفت و در روزهای آتی نیز قسمت دیگری از آن زیر بار ترافیکی می رود.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون برای این پروژه 55 میلیارد و 300میلیون تومان هزینه شده است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهر ارومیه یاد آور شد: این پروژه سال های پیش با سرعت بسیار کم پیشرفت داشت اما در 6ماهه اخیر 50درصد پروژه پیشرفت فیزیکی کرد که یک اقدام مهم بود.

صفری اظهار کرد: علاوه بر زیر گذر بیش از 2500متر نیز فضای سبز در اطراف پروژه احداث شده و پروژه جمع آوری آبهای زیر زمینی به میزان 90هزار مترمکعب انجام شده است.

وی با اشاره به ترافیک کمربندی خاتم الانبیا و ورودی شهر ارومیه از مسیر پل آذربایجان اظهار کرد : با افتتاح پروژه آذربایجان از 20درصد ترافیک کاسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر گذر تقاطع آذربایجان در ارومیه آبان ماه افتتاح می شود

زیر گذر تقاطع آذربایجان در ارومیه آبان ماه افتتاح می شود