مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 17:552022-11-19سياسي

گلایه بعضی از اعضای شورای شهر رشت از به کارگیری افراد غیر متخصص


جلسه شورای شهر رشت در حالی برگزار شد که برخی از اعضای این شورا به حضور افراد بی تخصص و بی تجربه در پست های مدیریت شهری انتقاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین واثق کارگرنیا عصر شنبه در شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر رشت با اشاره به حوادث اخیر در کشور و گیلان، اظهار کرد: بصیرت و آگاهی نیاز اصلی جامعه برای برون رفت از این فتنه ها و آشوب ها است.

وی با اشاره به بصیرت مثال زدنی مردم گیلان در آوردگاه های حساس افزود: مردم گیلان در بزنگاه های حساس و سرنوشت ساز حُسن نیت خود را به انقلاب اسلامی ثابت کردند.

رییس شورای شهر رشت در ادامه به اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا اشاره و بیان کرد: اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا موضوع بسیار مهمی بوده که در رشت مغفول مانده شده است.

واثق کارگرنیا با اشاره به اهمیت ساماندهی پسماند سراوان اضافه کرد: طبق قول مسئولان استانی دیگر هیچ زباله ای به سمت سراوان نخواهد رفت و باید برای ساماندهی این سایت اقدامات جدی تری صورت گیرد.

وی با انتقاد از وضعیت نا بسامان بازار بزرگ رشت افزود: وضعیت بازار شهر رشت چندان مناسب نیست و باید نسبت به ساماندهی اقدام شود.

مسائل استیضاح شهردار رشت سبب شد تا برخی کارها ابتر بماند نادر حسینی عضو شورای شهر رشت در این نشست با اشاره به حوادث اخیر در کشور، اظهار کرد: دشمن با جنگ ترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه بعضی از اعضای شورای شهر رشت از به کارگیری افراد غیر متخصص

گلایه بعضی از اعضای شورای شهر رشت از به کارگیری افراد غیر متخصص