مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 17:352022-11-19اقتصادي

برنامه جامع فرهنگی در کتابخانه ها ارائه می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش داریم، این کتابخانه به یکی بهترین کتابخانه ها تبدیل شود، گفت: با همکاری شهرداری تلاش داریم با یک برنامه جامع فرهنگی خدمات لازم در کتابخانه ها ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد رضاخانی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان در مراسم افتتاح کتابخانه امام حسین (ع) اظهار کرد: این کتابخانه با زیربنای 660 مترمربع و اعتبار یک میلیارد و 700میلیون تومان برای تجهیز و خرید کتاب احداث شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان افزود: برای این کتابخانه 2 سالن مطالعه خواهران و برادران به تعداد 100 صندلی وجود دارد و بخش هایی نظیر کودک، اتاق مطالعه گروهی، مشاوره، خدمات اینترنتی و کلاس آموزشی لحاظ شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در سال 96 کلنگ زنی شده اما 2 سال راکد بود، اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 40 نوع خدمت به مخاطبان خود ارائه می کنند که حرکت مثبتی به شمار می رود.

رضاخانی با اشاره به اینکه تلاش داریم، این کتابخانه به یکی بهترین کتابخانه های شهر تبدیل شود، افزود: با همکاری شهرداری تلاش داریم با یک برنامه جامع فرهنگی خدمات لازم در کتابخانه ها ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جامع فرهنگی در کتابخانه ها ارائه می شود

برنامه جامع فرهنگی در کتابخانه ها ارائه می شود