مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 17:052022-11-19سياسي

همدان پنج رتبه برتر کشوری هفته کتاب را از آن خود کرد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه کتاب و ترویج کتابخوانی از مهمترین عوامل جهاد تبیین به شمار می رود از کسب پنج رتبه برتر کشوری در سی امین دوره هفته کتاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان عاطفه زارعی ظهر امروز در آیین گرامیداشت سی امین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با بیان اینکه کتاب و کتابخانه ارتباطی ناگسستنی با هم دارند و کتابداران به عنوان مشاوران امین حلقه واسط این ارتباط هستند اظهار کرد: وجود متخصصانی آشنا با کتاب که کتابخانه را پویا نگه دارند و با فعالیت های فرهنگی کتاب محور به آن معنا و تداوم می بخشند در توسعه فرهنگ مطالعه اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه اگر کتاب نبود، انسان مجبور به تکرار تجربه ها بود و هرگز به جایگاهی که امروز در آن ایستاده نمی رسید افزود: در جهان امروز تحقق جامعه دانش بنیان غیرقابل انکار است و کتاب و کتابخوانی رکن اساسی در تحقق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین به حساب می آید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با اشاره به ایکه عمق بخشی به اندیشه ها تنها از عهده کتاب برمی آید و قدرت اندیشیدن و تأمل کردن را به آدمی می بخشد ادامه داد: به همین منظور جامعه ای پویا و مصون از جنگ های فرهنگی و لشگرکشی های مجازی تنها با انس و الفتی ناگسستنی با کتاب رقم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان پنج رتبه برتر کشوری هفته کتاب را از آن خود کرد

همدان پنج رتبه برتر کشوری هفته کتاب را از آن خود کرد