مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:522022-11-19ورزشي

فارس رتبه اول جذب گردشگر ورزشی خارجی جهت بازی های جام جهانی قطر


1600 نفر گردشگر ورزشی و توریست خارجی از استان فارس، جهت تماشای مسابقات جام جهانی2022 قطر عازم دوحه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس امروز با بیان اینکه فرودگاه های بین المللی استان فارس تنها فرودگاه های کشور هستند که به همراه فرودگاه تهران کار انتقال و جابجایی مسافران و بازدید کنندگان از جام جهانی قطر را انجام می دهد افزود سه فرودگاه بین المللی شیراز، لامرد و لار با پروازهای مستقیم به مقصد دوحه قطر، مسافرین و تماشاگران جام جهانی 2022 را به این کشور منتقل می کنند.

فرخ زاده اضافه کرد: فرودگاه لامرد با 20 پرواز فرودگاه شیراز با 4 پرواز و فرودگاه لار با دو پرواز تماشاگران جام جهانی را به قطر منتقل می کنند.

معاون استاندار فارس گفت: از اسفند سال گذشته به دستور استاندار فارس کمیته استفاده از فرصت های جام جهانی قطر تشکیل گردید تا بتوان از این ظرفیت جهت رونق اقتصادی و گردشگری استان استفاده کرد که با برنامه ریزی های صورت گرفته فارس توانسته است رتبه اول جذب گردشگر ورزشی خارجی جهت بازی های جام جهانی قطر را به دست آورد.

وی با اشاره به افزایش مراودات فارس در سطح بین المللی در سال جاری افزود: استان فارس همواره آمادگی کامل برای میزبانی میهمانان خارجی را دارد، اکنون باید دید بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس رتبه اول جذب گردشگر ورزشی خارجی جهت بازی های جام جهانی قطر

فارس رتبه اول جذب گردشگر ورزشی خارجی جهت بازی های جام جهانی قطر