مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-19سياسي

تا تغییر فرهنگی را نشناسیم، امنیت فرهنگی را نخواهیم شناخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرنگار خبرگزاری دانشجو، سومین نشست از پیش نشست های همایش ملی امنیت فرهنگی ایران با عنوان «تحولات سبک زندگی و امنیت فرهنگی» پنجشنبه 19 آبان 1401 با حضور سید مجید امامی (دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور) و دبیری محمد حسین اسماعیلی (جانشین .

- سید مجید امامی در نشست تحولات سبک زندگی و امنیت فرهنگی : تا تغییر فرهنگی را نشناسیم، امنیت فرهنگی را نخواهیم شناخت سلسه نشست ‎های همایش ملی امنیت فرهنگی ایران با عناوین مختلف در پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات در حال برگزاری است.

در سومین این نشست ها با عنوان تحولات سبک زندگی و امنیت فرهنگی سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به صحبت در این باره پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرنگار خبرگزاری دانشجو، سومین نشست از پیش نشست های همایش ملی امنیت فرهنگی ایران با عنوان تحولات سبک زندگی و امنیت فرهنگی پنجشنبه 19 آبان 1401 با حضور سید مجید امامی (دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور) و دبیری محمد حسین اسماعیلی (جانشین معاونت توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد.

در این نشست، سید مجید امامی با بیان اینکه جان جامعه از دل توازن دو مفهوم تغییر و امنیت می آید، گفت: در ادبیات جامعه و فرهنگ، امنیت و تغییر، یک زوج ‎مفهوم بسیار مهم هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا تغییر فرهنگی را نشناسیم، امنیت فرهنگی را نخواهیم شناخت

تا تغییر فرهنگی را نشناسیم، امنیت فرهنگی را نخواهیم شناخت