مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-19بين الملل

جنگ اوکراین در نگاه کاسپاروفی که پوتین را بر نمی تابد


«جنگ اوکراین بیشتر شبیه بازی پوکر است تا شطرنج؛ رقابتی چشم در برابر چشم و پر از بلوف.

در صفحه شطرنج، همه مهره ها رو هستند، اما پوکر در ذات، بازی اطلاعات ناقص است، - جنگ اوکراین بیشتر شبیه بازی پوکر است تا شطرنج؛ رقابتی چشم در برابر چشم و پر از بلوف.

در صفحه شطرنج، همه مهره ها رو هستند، اما پوکر در ذات، بازی اطلاعات ناقص است، بازیی که در آن باید حدس بزنید و مجبورید بر مبنای همان حدس ها اقدام کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری یاهو نیوز در مطلبی به شرح نظرات گری کاسپاروف، استادبزرگ شطرنج روس که به شدت مخالف پوتین و رویکردش در قبال اوکراین است، پرداخته است: شطرنج یک بازی ذهنی است، اما استاد بزرگ افسانه ای شوروی، گری کاسپاروف، آن را مانند ورزشی تن به تن نشان می داد.

وقتی او در اواسط دهه 1980 در اوج خود بود، با حالت بدنی هولناک یک کشتی گیر وارد می شد، گویی که به مسابقه اشتباهی فرستاده شده است! انرژی بی امان او در نبرد با رقبایش، امروز تماماً علیه ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه معطوف شده است اما آنچه کاسپاروف را بیشتر از پوتین منزجر می کند، های و هوی غرب درباره میزان و مدت زمان کمک به اوکراین است.

کاسپاروف اخیرا در مصاحبه ای با یاهو نیوز گفت: جنگ پوتین فقط با اوکراین نیست، بلکه او به تمام نظام همکاری بین المللی حمله می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ اوکراین در نگاه کاسپاروفی که پوتین را بر نمی تابد

جنگ اوکراین در نگاه کاسپاروفی که پوتین را بر نمی تابد