مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-19سياسي

بهره برداری از 68 پروژه محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان


مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در هفته بسیج امسال، 68 پروژه محرومیت زدایی با محوریت حوزه عمرانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار‬ مهر، سرهنگ غلامرضا ملایی در رزمایش جهادگران فاطمی 2 و همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی که با حضور فرمانده سپاه سلمان، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج، جهادگران و طلاب بسیجی و کارآفرینان اقتصاد مقاومتی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان امروز‬ ‏برگزار شد، افزود: بسیج سازندگی سپاه سلمان استان برنامه های خود را در دو محور محرومیت زدایی و فعالیت جهادی و‬ همچنین‬ اجرای پروژه های اقتصاد ‏مقاومتی دنبال می کند.

وی‬ ادامه‬ داد: ‬ بخشی از پروژه های محرومیت زدایی در قالب برنامه های آب رسانی شمال استان توسط نواحی مقاومت سپاه های استانی و شهرستانی در شمال و جنوب انجام ‏می شود و بخش دیگر توسط بسیج سازندگی در حاشیه شهر چابهار اجرا ‏می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در حوزه مسکن محرومان هم برنامه هایی در دستور کار ‏قرار دارد که آغاز فاز سه پروژه هزار ‏واحدی مرادآباد و تجهیز کارگاه های این پروژه از مهمترین برنامه ها بوده و در کنار این موضوع، علاوه بر آغاز آسفالت راه گلشن به مک سوخته، افتتاح 68 پروژه محرومیت زدایی در بخش عمران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 68 پروژه محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان

بهره برداری از 68 پروژه محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان