مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-19اجتماعي

شناسایی 196 تخلف ساخت وساز در حریم راه های قزوین


سرپرست اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین از شناسایی 196 تخلف ساخت وساز غیرمجاز در حریم راه های این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- محمدحسین دشتدار اظهار کرد: در این مدت با هماهنگی دستگاه قضایی برای 161 مورد از تخلفات تجاوز به حریم راه ها اخطار صادر و 53 مورد از آن ها قلع وقمع شدند.

وی اضافه کرد: حریم راه ها سرمایه بزرگ ملی است و ایجاد هرگونه سازه در آن ها از عوامل تهدیدکننده ایمنی برای کاربران جاده خواهد بود ازاین رو برای صیانت از راه ها و جلوگیری از تجاوز به حریم آن ها گشت های راهداری به طور مرتب در جاده ها حضور فعال دارند و با متخلفان با قاطعیت برخورد می کنند.

دشتدار در ادامه از خط کشی 751 کیلومتر از راه های استان طی نیمه نخست امسال توسط تیم های امانی این اداره کل خبر داد و گفت: در راستای ارتقای ایمنی جاده ها و کاهش حوادث رانندگی سالانه بین هزار و 500 تا 2 هزار کیلومتر از راه های استان قزوین خط کشی می شود.

وی با اشاره به سایر فعالیت های انجام شده عنوان کرد: در راستای ارتقای حفاظ ایمنی میانه راه ها و نواحی پل، پرتگاهی و بهسازی حفاظ های موجود 139 کیلومتر حفاظ تعمیر و 41 کیلومتر گاردریل 2موج و سه موج تهیه و نصب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 196 تخلف ساخت وساز در حریم راه های قزوین

شناسایی 196 تخلف ساخت وساز در حریم راه های قزوین