مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-19سياسي

استاندار خراسان رضوی: تخریب و ترورهای اخیر به خاطر عصبانیت دشمن است


استاندار خراسان رضوی با اشاره به خنثی شدن توطئه دشمن در حوادث اخیر گفت: تخریب، ترور و آدم کشی دشمن بخاطر عصبانیت است چرا که نمیتواند مردم را با خود همراه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهدمقدس، یعقوبعلی نظری  امروز ظهر در مراسم رزمایش جهادگران فاطمی 2 که در مجتمع آیه های مشهد مقدس برگزار شد اظهارداشت: بعد از پیروزی نظام مقدس اسلامی، خارجی ها و معاندین و حتی برخی داخلی ها اعتقاد داشتند عمر این نظام 6 ماه بیشتر نخواهد بود و برنامه هایی هم داشتند تا این امر را محقق کنند اما موفق نشدند.

استاندار خراسان رضوی افزود: اداره کشور هم در اوایل انقلاب ساده نبود و هرگوشه از کشور درگیری و انفجار و ترور و اشغال و تحریم خودنمایی می کرد.

از طرفی نیز صدام، جنگ تحمیلی را به کشور حواله کرد تا نظام را ساقط بکند اما نتوانستند.

نظری علت شکست دشمن را اهداف مادی دانست و بیان داشت: دشمن هرچقدر دشمنی بکند و توطئه آفرینی داشته باشد چون مبتنی بر اهداف مادی است یقینا در مقابل اهداف بلند معنوی انقلاب اسلامی زمین گیر خواهد شد و شرط آن این است جوانان و بسیجیان ما که عصاره این ملت و دارای اندیشه وافکار اسلامی ازین قدرت برخوردار باشند و کار جهادی مبتنی بر نگاه جهادی را در همه عرصه ها در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: تخریب و ترورهای اخیر به خاطر عصبانیت دشمن است

استاندار خراسان رضوی: تخریب و ترورهای اخیر به خاطر عصبانیت دشمن است