مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-19سياسي

چند نکته از زبان شهید زین الدین


بعد از اینکه در جهاد سازندگی و سپاه پاسداران خوش درخشید، مسوولیت های حساس و کلیدی را به او واگذار کردند و بدین ترتیب، زین الدین به عنوان مسوول شناسایی یگان ها انتخاب شد و پس از آن به عنوان مسوول اطلاعات عملیات سپاه دزفول به ایفای نقش پرداخت و سپس مسوول .

- بعد از اینکه در جهاد سازندگی و سپاه پاسداران خوش درخشید، مسوولیت های حساس و کلیدی را به او واگذار کردند و بدین ترتیب، زین الدین به عنوان مسوول شناسایی یگان ها انتخاب شد و پس از آن به عنوان مسوول اطلاعات عملیات سپاه دزفول به ایفای نقش پرداخت و سپس مسوول اطلاعات عملیات محورهای سوسنگرد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت سالروز شهادت شهید زین الدین برای نخستین بار صوتی از این شهید را منتشر می کند.

شهید زین الدین در نهم مهرماه سال 1362 در عملیات والفجر 4 برای رزمندگان لشکر 17 علی بن ابیطالب رمز پیروزی و ترس دشمن از اسلام را شهادت بیان می کند.

در این صوت می شنویم: هرگز دشمنان ما نه عراق بلکه تمام دنیا در مقابل شما اگر تا مرز شهادت بایستید نخواهند توانست بایستند، مطمئن باشید و در تاریخ سابقه ندارد.

دنیا چرا از اسلام می ترسد؟ به خاطر همین یک کلمه واژه شهادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نکته از زبان شهید زین الدین

چند نکته از زبان شهید زین الدین