مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:042022-11-19اقتصادي

خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن غیر قانونی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سعید شاهین فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن خبر داد و اظهار کرد: در راستای جلوگیری از سوء استفاده برخی از افراد صاحب امتیاز و با دستور مقامات قضایی استان، دفاتر رسمی از نقل و انتقال و همچنین ثبت وکالت در مورد طرح مذکور ممنوع است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: آگهی های خرید و فروش در فضای مجازی در مورد خرید و فروش طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است و همشهریان فریب سوداگران را نخورند.

وی گفت: در زمان تشکیل پرونده فیزیکی توسط متقاضیان واجد شرایط مبنی بر آگاهی از غیر قانونی بودن خرید و فروش و لغو امتیاز در صورت اقدام به فروش متعهد شده و تعهد محضری ارائه کرده اند.

  مشاورین املاک حق خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن را ندارند شاهین فر تاکید کرد: مشاورین املاک حق خرید و فروش طرح نهضت ملی مسکن را ندارند و این دستور العمل از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان به مشاورین املاک ابلاغ شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: بنا به اخبار واصله برخی از مشاورین املاک در سطح شهر متاسفانه اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن می کنند که در این زمینه باید دستگاه های نظارتی استان با جدیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن غیر قانونی است

خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن غیر قانونی است