مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-19سياسي

تلاش برای شناسایی عوامل اصلی حمله تروریستی ایذه ادامه دارد


تلاش برای شناسایی عوامل اصلی حمله تروریستی ایذه ادامه دارد و شک نکنید که نظام از این مسئله کوتاه نمی آید - اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: تلاش برای شناسایی عوامل اصلی حمله تروریستی ایذه ادامه دارد و شک نکنید که نظام از این مسئله کوتاه نمی آید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوارپور صبح امروز شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: در بحث تولیدات رسانه ای در دنیا شرایط به گونه ای شده که رقابت بسیار تنگاتنگ است و برگ برنده در چنین شرایطی دست کسی است که روایت اول را عنوان می کند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: باید قبول کنیم که در این زمینه ضعیف هستیم؛ بنابراین دشمن در کمین نشسته و از این خلأ ایجاد شده نهایت استفاده را علیه ایران به کار می برد.

سردار شاهوارپور، ناکامی دشمن در سایر جبهه ها را یکی از دلایل اتفاقات اخیر در کشور برشمرد و گفت: دشمن وقتی در جنگ سخت موفق به شکست ما نشد به سمت جنگ نرم تغییر مسیر داد.

وی توضیح داد: دشمن در این مسیر پول هایی را که از راه های مختلف به دست می آورد با ایجاد شبکه های ماهواره ای مثل اینترنشنال و تقویت شبکه های مجازی، سعی کرد که فکر جوانان و نوجوانان ایرانی را به سمت سایر مسائل بکشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای شناسایی عوامل اصلی حمله تروریستی ایذه ادامه دارد

تلاش برای شناسایی عوامل اصلی حمله تروریستی ایذه ادامه دارد