مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-19سياسي

بازرسی های ویژه از مشاورین املاک اردبیل تداوم می یابد


مدیر تیم بازرسی و نظارت بر مشاوران املاک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری اردبیل از تداوم طرح بازرسی و بازدیدهای تلفیقی و تخصصی از فعالیت اقتصادی بنگاه های ملکی به منظور مقابله با جرایم مربوطه خبر داد.

- جواد مینویی 28 آبان در بازدید از چند واحد مشاوره املاک در اردبیل اظهار کرد: این بازرسی ها در قالب گشت های تلفیقی و تخصصی با حضور و همکاری نمایندگان مراجع ذیربط صورت می گیرد و کارشناسان دستگاه های مرتبط به تمام موارد با قاطعیت رسیدگی می کنند.

مدیر تیم بازرسی و نظارت بر مشاوران املاک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری اردبیل در جریان بازرسی ها موارد لازم بر اساس مقررات و قوانین مربوطه به متصدیان تذکر و مهلت لازم برای رفع نواقصات داده شد و در صورت کشف هر گونه تخلف، از طریق برگه های اخطاریه و با تعیین زمان مشخص اقدام و نتیجه نیز ظرف مدت معین به معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری انعکاس می یابد.

وی ادامه داد: اغلب تخلفات شامل فاقد پروانه کسب بودن اصناف است که بدون اقدام مانده و نیاز به پیگیری از طریق بازرسان اتحادیه مشاوران املاک دارد و تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی های ویژه از مشاورین املاک اردبیل تداوم می یابد

بازرسی های ویژه از مشاورین املاک اردبیل تداوم می یابد