مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-19اقتصادي

تداوم طرح بازرسی و بازدیدهای تلفیقی از بنگاه های ملکی در اردبیل


مدیر تیم بازرسی و نظارت بر مشاوران املاک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری اردبیل گفت:طرح بازرسی و بازدیدهای تلفیقی از فعالیت اقتصادی بنگاه های ملکی در اردبیل ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد مینویی ظهر شنبه در بازدید از چند واحد مشاوره املاک در اردبیل اظهار کرد: طرح بازرسی و بازدیدهای تلفیقی و تخصصی از فعالیت اقتصادی بنگاه های ملکی به منظور مقابله با جرایم مربوطه در اردبیل ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این بازررسی ها با حضور و همکاری نمایندگان مراجع ذیربط انجام می شود، افزود: بحث پیش فروش ساختمان از جمله معضلاتی است که حجم قابل توجهی از دعاوی را به خوداختصاص داده است که کارشناسان دستگاه های مرتبط به تمام موارد با قاطعیت رسیدگی می کنند.

مدیر تیم بازرسی و نظارت بر مشاوران املاک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری اردبیل از برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با جرایم مربوط به املاک در استان خبر داد و بیان کرد: در جریان بازرسی ها موارد لازم بر اساس مقررات و قوانین مربوطه به متصدیان تذکر و مهلت لازم برای رفع نواقصات داده شد.

مینویی خاطرنشان کرد: در صورت کشف هرگونه تخلف، از طریق برگه های اخطاریه و با تعیین زمان مشخص اقدام و نتیجه نیز ظرف مدت معین به معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری انعکاس خواهد ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم طرح بازرسی و بازدیدهای تلفیقی از بنگاه های ملکی در اردبیل

تداوم طرح بازرسی و بازدیدهای تلفیقی از بنگاه های ملکی در اردبیل