مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-19اقتصادي

بازگشت به کار 107 نفر پس از 6 سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران از بازگشت به حیات یک واحد تولیدی با حمایت های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: - رییس کل دادگستری استان تهران از بازگشت به حیات یک واحد تولیدی با حمایت های قضایی پس از شش سال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران از بازگشت به حیات یک واحد تولیدی با حمایت های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: یک شرکت فعال در زمینه تولید ظروف چینی آشپزخانه که در سال 1377، شروع به فعالیت کرد، از سال 1388 تا سال 1395 در پی سانحه آتش سوزی تعطیل و به دلیل عدم جبران خسارت و دیگر مشکلات اقتصادی تعطیل و منجر به بیکاری بیش از 200 نفر نیروی کار شد.

رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: در سال 1398 حکم به ورشکستگی این واحد تولیدی صادر شد و امر تصفیه به مدیر تصفیه واگذار شد.

وی اظهار کرد: در اجرای ماده 64 آیین نامه اجرایی قانون اداره تصفیه، پرونده این واحد تولیدی به اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران ارجاع شد و دستورات و اقدام های لازم با رویکرد حمایت از تولید در دستور کار قرار گرفت.

القاصی با اشاره به رویکرد دستگاه قضایی برای حمایت از امر تولید و اشتغال بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر تولید؛ دانش بنیان، اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به کار 107 نفر پس از 6 سال

بازگشت به کار 107 نفر پس از 6 سال