مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-19سياسي

دروغ و تزویر آخرین ابزار دشمن در برابر انقلاب/تبیین را جدی بگیریم


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در طول تاریخ جبهه باطل در آخرین مرحله همواره به تبلیغات دروغ روی آورده، گفت: امروزه رسانه های استکبار هم به تزویر روی آورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی ظهر شنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج مربوط به یک قشر و گروه خاصی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بسیج بر پای عقیده خود ایستاده است، بیان کرد: انقلاب عظیم اسلامی به دنبال دعوت انبیا و برای تجدید حیات اسلام شکل گرفت.

عبادی با اشاره به اینکه انقلاب با کمک مردم به پیروزی رسید، ادامه داد: برای ادامه انقلاب اسلامی ظرفیت های مردمی در قالب بسیج به میدان آمد.

وی گفت: در طول 43 سال گذشته هر زمان جامعه در بخشی احساس نیاز کرده است، بسیج در همان بخش حضور یافته و از کیان انقلاب و اسلام و ایران حراست و حفاظت کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دفاع از کشور در هشت سال دفاع مقدس، خدمت رسانی بعد از حوادث و بلایای طبیعی چون سیل و محرومیت زدایی در روستا نمونه ای از خدمات بسیج است.

دشمن با نسخه بسیج شکست خورد عبادی با اشاره به اینکه دشمن با نسخه بسیج در کشور و منطقه طعم شکست را چشید، بیان کرد: امروز نیز باید ببینیم نیاز مردم، جامعه و اسلام چیست و در هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغ و تزویر آخرین ابزار دشمن در برابر انقلاب/تبیین را جدی بگیریم

دروغ و تزویر آخرین ابزار دشمن در برابر انقلاب/تبیین را جدی بگیریم