مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-19سياسي

تزریق چند هزار میلیارد تومان به پروژه ها و واحد های راکد لرستان


استاندار لرستان با اشاره به تزریق چند هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه های نیمه تمام و کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل استان ، گفت: ظرف چند ماه آینده نتیجه تزریق اعتبارات را به پروژه ها و واحد های تعطیل با بهره برداری از آنها خواهیم دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار در پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی آستان با اشاره و تاکید بر انعکاس اخبار دولت ، اظهار کرد: من معتقدم یک مدیر متعهد نسبت به ظرفیت اطلاع رسانی اقدامات باید احساس مسوولیت داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور اطلاع رسانی اقدامات دولت باید در اولویت قرار بگیرد.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به اوضاع کنونی کشور، گفت: علت رویا رویی علنی دشمن با جمهوری اسلامی به پیشرفت های کشور در حوزه مختلف است، دشمن وقتی می بیند قطار توسعه کشور با سرعت کشور را با مشکل مواجه کرد، افزود: اما با روی کار آمدن دولت منش و روش تغییر پیدا کرد، دولت ظرف یکسال گذشته در نظر داشت استانداردهای لیبرال منشانه را به نحوی نشان دهد که آنها قابل اعتماد نیستند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به حجم تجارت غیر نفتی کشور در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش گمرک کشور تجارت خارجی غیر نفتی از شهریور سال 1400 تا شهریور سال جاری بیش از 116 میلیارد دلار بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق چند هزار میلیارد تومان به پروژه ها و واحد های راکد لرستان

تزریق چند هزار میلیارد تومان به پروژه ها و واحد های راکد لرستان