مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 14:322022-11-19سياسي

خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شوند


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: با وجود اقدامات خوب دولت سیزدهم از جمله جذب به موقع اعتبارات همچنین حضور مقامات ملی که در استان انجام شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مجید منعمی ظهر امروز در پنجمین نشست شورای اطلاع رسانی آستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با تاکید بر اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم، اظهار کرد: یکی از مواردی که مقام معظم رهبری و رییس جمهور بر آن تاکید دارند، اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم است.

وی افزود: با وجود اقدامات خوب دولت سیزدهم از جمله جذب به موقع اعتبارات همچنین حضور مقامات ملی که در استان انجام شده است، اما این اقدامات آن طور که باید و شاید انعکاس داده نشده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه اقدامات مثبت دولت باید با استفاده از ظرفیت رسانه ها به مردم اطلاع رسانی شود، خاطرنشان کرد: شورای اطلاع رسانی در راس انعکاس اقدامات دولت جود دارد و در این راستا سیاست گذاری های لازم را ارائه می کند.

منعمی گفت: اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم در راستای تبیین دستاوردهای دولت و نظام نشاط و امید آفرینی جامعه را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شوند

خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شوند