مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-19سياسي

قاطبه مردم با شهدا و امام خود پیمان بسته اند/در اخذ مالیات به کسبه فشار وارد نشود


به گفته رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، بالاترین نرخ رشد مالیات متعلق به استان کرمان است و نگرانی جدی در زمینه عدم تحقق وصول کامل مالیات وجود دارد زیرا مازاد درآمد مالیاتی به استان بازگشت داده نمی شود اما در اخذ مالیات ها نباید به کسبه و سایر .

- ایسنا/کرمان به گفته رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، بالاترین نرخ رشد مالیات متعلق به استان کرمان است و نگرانی جدی در زمینه عدم تحقق وصول کامل مالیات وجود دارد زیرا مازاد درآمد مالیاتی به استان بازگشت داده نمی شود اما در اخذ مالیات ها نباید به کسبه و سایر مودیان مالیاتی فشار وارد شود.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز 28 آبان ماه در جلسه شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در کرمان با مجمع نمایندگان استان گفت: دشمن تلاش می کند که مردم را از نظام و انقلاب مایوس کند و اینکه مدام مطرح می کنند که مردم از نظام و انقلاب مایوس شده اند، کذب است.

قاطبه مردم با شهدا و امام خود پیمان بسته و پای پیمان خود ایستاده اند اما بسیاری از آنها از وضعیت اقتصادی کشور گلایه دارند که گلایه آنها نیز به حق است.

او در ادامه به موضوع معادن اشاره کرد و می افزاید: 40 درصد از معادن کشور در این استان است و کرمان در این زمینه رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاطبه مردم با شهدا و امام خود پیمان بسته اند/در اخذ مالیات به کسبه فشار وارد نشود

قاطبه مردم با شهدا و امام خود پیمان بسته اند/در اخذ مالیات به کسبه فشار وارد نشود