مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-19اجتماعي

اعزام نخستین کاروان زائران از 30 آبان ماه در مرز خسروی


مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه از اعزام نخستین کاروان زائران عتبات عالیات از 30 آبان ماه در مرز خسروی خبر داد.

- سعید کریمی خو در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش های انجام شده برای اعزام زائران عتبات عالیات از مرز خسروی، اظهار کرد: در اواسط آبان استاندار کرمانشاه طی ملاقاتی با رییس سازمان حج و زیارت پیگیر اعزام کاروان های زیارتی عتبات عالیات از مرز خسروی شدند.

وی افزود: مسئله پیگیری اعزام کاروان ها از مرز خسروی پیش تر هم مورد پیگیری قرار گرفته بود اما به دلیل عدم همکاری شرکت های حمل و نقلی در کشور عراق به تعویق افتاد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه رایزنی های مکرر برای اعزام زوار از مرز خسروی پس از ایام اربعین نتیجه بخش بوده، تصریح کرد: در پی مکاتبات انجام شده با دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت پیگیری جدی برای همکاری شرکت های حمل و نقلی انجام گرفت.

کریمی خو ادامه داد: در نهایت بر اثر رایزنی های انجام شده در کشور عراق و ایران برای پای کار آوردن شرکت های حمل و نقلی موفق به هماهنگی برای اعزام اولین کاروان زائران در تاریخ 30 آبان ماه از طریق مرز خسروی شدیم.

وی با اشاره تغییر تاریخ اعزام اولین کاروان زائران از طریق مرز خسروی، خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده بود که اولین اعزام کاروانی ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نخستین کاروان زائران از 30 آبان ماه در مرز خسروی

اعزام نخستین کاروان زائران از 30 آبان ماه در مرز خسروی