مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 14:062022-11-19اقتصادي

معضل شهری به نام سرویس بهداشتی


وقتی حرف از سرویس بهداشتی عمومی پیش می آید، بیشتر توالت های با دیوارهای سیاه و منقش به یادگاری با درهای خراب و شلنگ آبی که روی زمین کف دستشویی خیس افتاده و آخر سر نفری که میز کوچکی برای خودش دست و پا کرده و تا پول نگیرد حق خروج و گاها حق ورود نداریم! پولی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، زندگی شهری زیر ساخت های بسیاری را طلب می کند و باید برای همه اقشار مناسب سازی شود.

برخی مشاغل به گونه ای است که زمان زیادی در خیابان باید سپری کرد یا کودکانی که تاب خیلی از مسائل را ندارند و باید محیط شهری برایشان تسهیل شود از این رو سرویس های بهداشتی عمومی از نیازهای اولیه ای است که باید بدان توجه کرد.

روزهایی از تقویم به یک مناسبت خاص اختصاص یافته است، اما برخی از مناسبت ها به دلیل نامی که دارند گاهی به سخره گرفته می شوند، 28 آبان ماه در تقویم جهانی به روز سرویس بهداشتی تعلق دارد، روزی که جنبه های طنز آن بیشتر نمود پیدا کرده است، اما نباید از اهمیت وجود سرویس بهداشتی از نوع عمومی آن غافل شد.

توسعه سرویس های بهداشتی، مطالبه عمومی شهروندان وقتی حرف از سرویس بهداشتی عمومی پیش می آید، بیشتر توالت های با دیوارهای سیاه و منقش به یادگاری با درهای خراب و شلنگ آبی که روی زمین کف دستشویی خیس افتاده و آخر سر نفری که میز کوچکی برای خودش دست و پا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل شهری به نام سرویس بهداشتی

معضل شهری به نام سرویس بهداشتی